Zboží v naprosto senzačních obalech aneb když design prodáva
Říká se „nesuď knížku podle obalu“, ale v praxi je to někdy hodně těžké. Design je mocná marketingová zbraň a špičkoví návrháři dokáží hotové divy. Zkuste odolat produktu, jehož krabička vypadá jako malé umělecké dílo. Obaly, které dokáží zaujmout, prodávají. Proč si číst složení, když je věc na fotografii na přebalu k sežrání? Klamavou reklamu však pro tentokrát vynecháme a zaměříme se na kvalitní produkty.
Vybrali jsme pro vás 30 kousků, které se díky originálnímu obalu prodávají samy. Některé šokují, jiné jsou praktické, veselé nebo jen velmi pěkné. Buďme však trochu konkrétnější. Vyhlášený výrobce hodinek Festina se rozhodl demonstrovat voděodolnost tím, že hodinky nabízí ponořené ve vodě v igelitových sáčcích. Za pozornost však stojí i kokosová voda balená v opravdovém kokosu či čajové pytlíčky ve tvaru trička nebo origami labutě. Prohlédněte si fotogalerii a kochejte se. Podlehli byste těmto produktům i vy?
[hana-code-insert name=’article‘ /]
[hana-code-insert name=’dole‘ /]