Nezařazené

Proč nehubnu ?

Jíš zdravě a cvičíš ale tvoje váha se prostě ne a ne hnout? Anebo dokonce roste? Nekonečné snahy snížit váhu nám navozují pocit frustrace a jsou pro nás stále důležitějšími. Pro většinu žen je váha číslo jedna. V tomhle případě u vás bude platit problém číslo 1, tělo reaguje na stres a nechce se přizpůsobit činům. Dokud se nedostanete do duševní pohody, ani vaše fyzická kondice se nebude zlepšovat. Zkuste se pro změnu objednat na masáž, nebo si vlézt do postele a koukat na vaše oblíbené filmy. Trochu odpočinku může hubnutí prospět.

Důvod číslo 2 je PMS. Máte zrovna své dny? Tak na váhu ani nestoupejte. Váha vám neřekne, že zadržujete 2kg vody a proto není nutnost se stresovat. Radši sáhněte po metru a změřte si obvody, které vám toho řeknou mnohem více než jedno číslo.

Cvičíte? Možná ale cvičíte špatně. Přiběhnete každý den z 2hodinnového výběhu, zpocení a uřícení, a přesto to není dost. A to proto, že na hubnutí musíte udržovat určitou tepovou frekvenci. Tepovou frekvenci, kterou ve většině případů dosáhneme pomocí rychlé chůze, či lehkého aerobiku. Je proto dobré zjistit si svojí hubnoucí tepovku a snažit se podle toho i sportovat.

Důvodem by mohlo být i to, že cvičíte i správně jíte, ale krom toho hodinového cvičení, celý den jen sedíte nebo ležíte. Není tak důležitá vaše hodina ve fitku, jako zbytek dne. Aspoň každou hodinu se trošku protáhnout nebo si zajít o polední pauzu pro oběd, to může zlepšit.

Častým problémem je i jídlo, ačkoliv jíte jen zdravě a vyváženě, je možné že jíte moc anebo naopak málo. Děláte samozřejmě lépe než ti, co se cpou fast foodem, ale ani zdravého jídla do sebe nemůžete nacpat, kolik se vám zachce. Zkuste teda na chvíli zmenšit či zvětšit jídelníček a změny se dostaví.

I nedostatek spánku, se ukáže na naší váze. Minimálně osm hodin denně, jinak bude tělo neodpočaté a unavené.

Stejně tak i nedostatek tekutin nám neprospívá a proto s sebou všude noste vlašku čisté vody a pijte, jak jen můžete. Pročistíte tím tělo a navíc zaženete i chutě na sladké.

Další články

3 věci na zahradu, které přijdou vhod vám i vašim dětem

Bez kvalitní kosmetiky ani ránu

Jak nakupovat boty na internetu

Pozor na „zázračné“ diety – aneb jak nenaletět podvodníkům

Recept na borůvkový „cheescake“ z tofu

Další články