Sníte o vlastním fast foodu? Tyto rady vám přijdou vhod…

Lenka Němcová
6. července 2016
3 minuty čtení

Zájem o stravování ve fast foodech není podmíněm rychlým životním tempem. Lidé jednoduše milují pokrmy, které jim provozovatelé rychlých občerstvení nabízí. Navíc se nemusí jednat jen o nezdravé mňamky. I fast food může být vydatný, chutný a relativně zdravý. Pokud jste vždy snili o vlastním podniku podobného charakteru, vezměte si k srdci následující tipy.

Lokalita bývá rozhodující

Otevřít fast food v málo frekventované lokalitě není příliš dobrý nápad. Myslíte-li to s podnikáním vážně, dejte si na výběru záležet. Skvělou volbou jsou rušná místa, například v obchodních či administrativních centrech.

Na vybavení můžete ušetřit majlant

Potýkáte se s omezeným rozpočtem a máte strach, že si nebudete moct dovolit kvalitní gastro zařízení? Řešení je jednoduché – stačí navštívit gastro bazar a vybavit fast food starším, ale velmi zachovalým zařízením.

Skvělou volbou je gastro bazar Gastrocentrum Písek, kde seženete chladící a mrazící boxy, chafingy, fritézy, grily a grilovací desky, hnětače těsta, nízkoteplotní trouby a holdomaty, kráječe, krouhače, mixery a široké spektrum dalších pomocníků a gastro zařízení. Vše ve skvělém stavu a za velmi výhodné ceny.

Pronájem, nebo vlastní prostory?

Jedním z dilemat je rozhodování mezi pronajatými a vlastními prostory. Zpočátku bývá výhodnější podnikání v pronajatých prostorách, které v případě neúspěchu opustíte a o nic víc se nestaráte. Vlastní prostory jsou lepší pro zavedený podnik, který je na trhu nějaký ten pátek a nehrozí u něj, že opadne prvotní vlna zájmu ze strany zákazníků.

Pozor na správnou skladbu menu

Odlišit se od konkurence, to je jedna z možností, jak uspět i na přeplněném trhu. Na druhou stranu byste neměli zapomínat na konzervativní zákazníky, kterých je většina. Tomu by mělo odpovídat menu – z 60 % by mělo obsahovat klasiku, kterou zákazníci ve vašem fast foodu očekávají. Zbylý prostor věnujte novinkám a méně tradičním pochoutkám.

Zdroj: google.com, instagram.com, pixabay.com, shutterstock.com

Kategorie:

Komerční sdělení,

Poslední aktualizace:  12. dubna 2024

O autorovi

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky