Hit současnosti: nákup na slevových serverech
Vyhlášená restaurace nabízející ty nejvybranější gurmánské speciality uveřejnila na slevových portálech jedinečnou nabídku, díky které se můžete najíst za vskutku lidovou cenu? Nebo prožít romantickou noc v některém z českých hradů či zámků za polovic? Takové a spousta dalších akčních nabídek nám denně přistane v e-mailové schránce. Nakupování na slevových serverech propadá stále více Čechů. Není se čemu divit, většina nabídek je totiž opravdu velmi zajímavých. Nebo snad ne?
Nečekejte nemožné
Za lidovou cenu byste měli očekávat lidové služby. Bohužel Češi jako národ chtějí co nejvíce ušetřit a na druhou stranu se mít jako v bavlnce. Můžete mít to štěstí a na takovou slevovou nabídku natrefit, ale ve většině případů počítejte spíše s průměrnými službami. Jako příklad můžeme uvést třeba prodloužení řas, za které nezaplatíte původní 2000 Kč, nýbrž „lidovou“ pětistovku. Čekáte řasy husté a nekonečně dlouhé jako na ilustračním obrázku? Raději ze svých nároků slevte. V opačném případě byste totiž mohli být nepříjemně zklamání. Kosmetička za utrženou pětistovku sotva zaplatí materiál (řasy, lepidla, kamínky apod.). Jejím hlavním cílem je nalákat nové klientky, které k ní budou pravidelně chodit i tehdy, kdy sleva nebude aktivní.
Nebojte se reklamovat
Garantovala společnost poskytující danou slevu určitou kvalitu služeb? Slíbila například lázeňský pobyt s tříchodovou večeří a vy jste dostali pouze jeden chod nebo snídani? Nebojte se obrátit na majitele slevového serveru a svou nespokojenost s ním prokonzultujte. Tito zprostředkovatelé služeb totiž nesou plnou zodpovědnost za informace uvedené u jednotlivých slevových nabídek, vaše reklamace je tedy oprávněná. Narazit však můžete v případě, že budete chtít reklamovat kvalitu služeb (hustotu prodloužených řas nebo vlasů, chuť jídla, případně druh pokoje). Taková sporná reklamace je vždy o přístupu a vstřícnosti majitele slevového serveru.