Virtuální kancelář a asistentka: Jednoduché způsoby, jak snížit pravidelné firemní náklady
Komerční článek
Pokud máte pocit, že svět přestává býti skutečným a stále více věcí se přesouvá na síť, možná jste na některé služby s přízviskem „virtuální“ zanevřeli. V souvislosti s úsporou nákladů by vás však virtuální kancelář a asistentka měly zajímat. Obojí vám ušetří finanční prostředky, čas i starosti. Konkrétní benefity rozebereme v následujících odstavcích.
Proč si zřídit virtuální kancelář?
Každá firma potřebuje sídlo, ale co když nepotřebujete fyzickou kancelář, protože podnikáte z pohodlí domova, popřípadě jste stále na cestách? Pronájem klasických kancelářských prostorů je v takovém případě naprosto zbytečný a velmi nákladný. Virtuální kancelář představuje řešení pro každého, kdo nehodlá vyhazovat peníze oknem, a navíc chce mít v obchodním rejstříku zvučnější adresu než místo svého bydliště.
Vyberete-li si virtuální kancelář se sídlem firmy v Praze, zapůsobíte na klienty a současně minimalizujete riziko častých kontrol ze strany finančního úřadu. Pražští úředníci mají na starost mnohonásobně více subjektů a šance, že si zasednou zrovna na vás, je velmi nízká.
Co pro vás udělá virtuální asistentka?
Virtuální sídlo je obvykle k mání s řadou užitečných služeb. Pod pojmem virtuální asistentka si můžete představit softwarového robota i lidské pracovníky, kteří za vás vyřeší jednoduché, rutinní úkony.
V praxi se může jednat o hlídání termínů, zápis úkonů, vyhledávání informací ve firemních systémech, domlouvání schůzek, vyřizování telefonických hovorů, vytváření přehledů a reportů, správa sociálních sítí, přepis a korektura textů apod. Virtuální asistence je k dispozici non-stop a nahradí vás, i když jste právě mimo dosah internetu.
Virtuální kancelář i asistenční či administrativní služby, účetnictví a marketingový servis na jednom místě nabízí prověřená služba Profi-kancelar.cz – jeden z prvních poskytovatelů na českém trhu.